top of page

 

Hovawart Ajk riše nasmehe na obraze otrok že dobro leto

 

Besedilo in fotografije: Tadeja Slavic

 

 

Kot defektolog sem zaposlena na OŠ s prilagojenim programom. Ker uživam v družbi in delu z otroci ter prav tako s kužki, sem se odločila to dvoje kombinirati. In res so rezultati neverjetni. To sem ugotovila že s prejšnjim kužkom, zlatim prinašalcem Medom, s katerim sva obiskovala učence naše šole, bil pa je žal prestar za šolanje za terapevtskega psa. Tako sva se z Ajkom odločila začeti zgodaj. Ko je dopolnil 4 mesece, sva enkrat tedensko, po 2 uri, obiskala učence preko Interesne dejavnosti Doživljajska pedagogika s hišnim ljubljenčkom. Ajka smo peljali na sprehode, se z njim žogali, ga česali, za njim čistili, mu ščetkali zobe...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ajk se je navajal na dotike ljudi, na ortopedske pripomočke, na skupino otrok, otroci pa so ob tem uživali in se sproščali. Seveda kuža nima enakega vpliva na vse otroke, večina njih se pa ob kužku iz srca nasmeji, popolnoma sprosti, brez težav npr: vzpostavi očesni kontakt in govori bolj razločno in tekoče… Ajk vpliva na komunikacijo med učenci tudi indirektno, ko ni prisoten. Učenci me namreč vsak dan sprašujejo o njem, kaj počne, kdaj bo prišel, kaj bomo počeli..

 

In kot izgleda sva z Ajkom uspešno začela, saj je januarja brez težav opravil testiranje o primernosti psa za terapevta (pri Tačkah pomagačkah) in že konec marca naju čaka izobraževanje in usposabljanje za terapevtski par. Ko bo to za nama, bova opravila še 25 ur dela po različnih ustanovah pod mentorstvom že uveljavljenega terapevtskega para. Prilagam nekaj slikic iz naših druženj in aktivnosti.

 

 

 

 

bottom of page